JAS Tekniikka -huoltopalvelut

Huolto Turku: Maariankatu 1 20100 Turku p. 010 292 3000  Canon, Casio, Nikon, Samsung

Huolto Helsinki: Mannerheimintie 160 00300 Helsinki  p. 010 292 3000 Canon, Casio, Nikon, Samsung

Samsung service point: Eerikinkatu 13 20100 Turku p. 010 292 3099 (Samsung Experience store)  Samsung puhelimet ja tabletit

PhotoStella Tampere: Huollon lähetys,- ja noutopiste. Huollot ja kennonpuhdistukset kätevästi tämän pisteen kautta. 

Meille voit toimittaa huoltoon Canonin, Casion, Nikonin ja Samsungin laitteita. Huoltopalvelumme kattaa analogiset ja digitaaliset kamerat, videokamerat, objektiivit sekä salamalaitteet. Canonin osalta palvelu kattaa lisäksi suurkuvatulostimet, projektorit sekä henkilökohtaiset toimistolaitteet, kuten lasertulostimet, skannerit ja monitoimilaitteet. Samsung kameroiden lisäksi huollamme Samsung mobiililaitteet Turun Eerikinkadun huollossamme. Valtuutettuna huoltona hoidamme edellä mainittujen merkkien takuuhuollot sekä ei-takuunalaiset huollot.

Näin helposti toimitat viallisen laitteen meille huoltoon:

Täytä ja tulosta huoltolomake , vie lähetys postiin ja kerro että kyseessä on JAS Tekniikka Oy:n asiakaspalautus (sopimustunnus 635541) ja liitä mukaan tulostettu huoltolähete tai vapaamuotoinen lähete (samoin tiedoin kuin JAS Tekniikan huoltolähete)

Postin asiakaspalautus on takuuhuoltojen osalta maksuton, muiden huoltojen osalta veloitamme kuljetuksen jälkikäteen huoltolaskun yhteydessä.

Pakkaa laite, huoltolähete ja ostokuitti samaan pakettiin

Pakkaa laite, huoltolähete sekä ostokuitti (mikäli kyseessä on takuuhuolto) samaan pakettiin. Voit toimittaa meille joko alkuperäisen kuitin tai kopion, palautamme lähettämäsi tositteet sinulle huolletun laitteen mukana. Ostokuitista, kuittikopiosta tai muusta takuutodistuksesta on käytävä ilmi tuote, ostopäivä ja -paikka. Takuukortin tulee olla myyjäliikkeen vahvistama (leima tai allekirjoitus). Pakkaa laite huolellisesti kuljetusvaurioiden välttämiseksi. Laita pakettiin riittävästi tarkoitukseen sopivaa täytemateriaalia, jotta laite pysyy laatikossa tiiviisti paikoillaan ja on riittävästi pehmustettu. Teippaa paketti huolella.

Mikäli käytössäsi ei ole tulostinta, liitä huollon mukaan vapaamuotoinen lähete (samoin tiedoin kuin JAS Tekniikan lähetteessä).

Huom! Voit myös tuoda laitteen JAS Tekniikan myymälään (ks. yhteystiedot) tai toimittaa sen paikkakuntasi myyjäliikkeeseen, joka toimittaa sen meille puolestasi.

Huomioitavaa

Takuu kattaa laitteen lähetyskulut huoltoon ja takaisin asiakkaalle, mikäli laite toimitetaan Postin asiakaspalautuksella. Mikäli käytät muuta toimitustapaa, joudumme veloittamaan lähetyskulut myös takuuhuoltojen osalta.

Mikäli laitteessa havaitaan takuun ulkopuolinen vika (esim. pudotus- tai nestevaurio), veloitamme vikaselvityksestä pientyöveloituksen ja laitteen mahdolliset lähetyskulut. Vikaselvityksen yhteydessä asiakas saa automaattisesti käyttöönsä kustannusarvion laitteen korjauskustannuksista. Mikäli laite korjataan, ei edellä mainittua pientyönmaksua veloiteta erikseen. Pientyömaksu ja laitteen mahdolliset lähetyskulut veloitetaan myös, mikäli laitteesta ei vianselvityksen yhteydessä löydetä vikaa.

JAS Tekniikka ei vastaa huoltoon lähetettävien laitteiden mahdollisista kuljetusvaurioista. Kuljetusliikkeen korvausvastuu mahdollisista vahingoista (tavaran katoaminen tai rikkoutuminen) perustuu lakisääteiseen tiekuljetusvakuutukseen (20 e/kg).